Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 stycznia 2015

Biorę udział w.... i już nie mogę się doczekać !!!!

Witajcie!!!

zawsze marzyłam o wzięciu udziału w spotkaniu blogerek. A od kiedy w sierpniu ubiegłego roku faktycznie wzięłam udział w takim spotkaniu wiedziałam, że na jednym się nie skończy. Kiedy więc kilka dni temu zobaczyłam na Instagramie informację, że fantastyczna Patrycja z bloga Kosmetyczna Wyspa tutaj organizuje spotkanie blogerek nie gdzie indziej jak tylko w moim ukochanym Londynie - wiedziałam, że nie może mnie tam zabraknąć!!!!!!!

Relacja na pewno pojawi się na blogu. Ja z niecierpliwości i podekscytowania przebieram już nóżkami i już ogromnie, ogromnie nie mogę się doczekać spotkania z tymi wszystkimi wspaniałymi dziewczynami!!!!


Trzymajcie się cieplutko !!!

Ania

4 komentarze:

  1. ...tak daleko, czyli czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno pojawi się relacja z tego wydarzenia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wow!!! Ale super!!!! Kupiłam już bilet do Londka i absolutnie nie mogę się już spotkania doczekać !!!!!!!!! Będzie fantastycznie poznać Cię osobiście :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...