Łączna liczba wyświetleń

sobota, 12 kwietnia 2014

Jarmuż - gdzie kupić ? W Biedronce !

Witajcie !

Dziś króciutka notatka. Od dawna jarmuż cieszy się ogromną popularnością w sferze blogowej i youtubowej. Jest ceniony za smak, różnorodność zastosowania ( koktajle, sałatki, przekąski, itp. ) oraz za właściwości, witaminy K oraz C, wapno, żelazo, przeciwutleniacze. Jest znany ze swoich właściwości przeciwzapalnych. Wszystko pięknie i cudownie, nic tylko zajdać się jarmużem i dodawać go gdzie się tylko da....ale...gdzie go nabyć? W dużych miastach to raczej nie problem, w mniejszej miejscowości nabycie jarmuży było trudne, lub wręcz niemożliwe. Ale jak widać są sklepy, które najwyraźniej śledzą strefę blogową i tak oto wypatrzyłam jarmuż w pobliskiej Biedronce.


Muszę przyznać, że z trudem powstrzymałam okrzyk radości i zaskoczenia :) mój mąż co prawda ze zdziwieniem spojrzał na moje nietypowe podekscytowanie na widok jakiegoś " zielska ", a torebka z jarmużem wylądowała błyskawicznie w koszyku.


Jutro pierwsze testy, jestem ogromnie ciekawa smaku jarmuży. Myślę, ze najpierw zmierzę się z chipsami z jarmużu:)

Oczywiście dam Wam znać jak mi poszło !

pozdrawiam serdecznie

Ania

P.S. Cena torebki 200g to ok 4,oo zł.

9 komentarzy:

  1. ooo, ja właśnie nie widziałam go w żadnym sklepie, ale podskoczę do biedronki i się zaopatrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jarmuż kupuję tylko w biedronce, nie widziałam go nigdzie indziej. Niestety do biedronki strasznie mi nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli jarmuż wraca też na stargany, targowiska czy ryneczki ( jak zwał tak zwał ). Mój teściu opowiadał nawet, że sprzedawca od którego zazwyczaj kupuje zieleninę na pobliskim ryneczku proponował mu świeży jarmuż. Tutaj w UK widzę jarmuż w każdym większym sklepie. muszę go w końcu kupić i dodać do smoothie :)

      Usuń
  3. Ja kupuję jarmuż w Tesco

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki za informacje:) to ruszam na łowy! :)

    pozdrawiam,
    Humora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie bardzo, że Biedronka jest na bieżąco z popularnymi smakami a wciąż trudno dostępnymi. :)

      Usuń
  5. nie wiedziałam, że mam jarmuż w zasięgu ręki, dopiero teraz jak czytam ten blog, to sobie przypominam że jak przechodziłam obok zieleniny w biedronce to coś takiego podobnego leżało i nawet nie widziałam co to, myślałam że jakaś dziwna sałata;-) przy pierwszej okazji kupię to warzywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Koniecznie!!! Polecam również humus z Biedronki, ponoć całkiem dobry :)

      Usuń
  6. humus z biedronki, niestety, doprawiony jest konserwantami. Da sie znalezc zdrowszy u konkurencji ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...