Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 września 2012

AVOCADO - moja miłości... !

Zauważyłam, że w przeciągu kilku ostatnich lat mój smak dość diametralnie się zmienił. Polubiłam potrawy i produkty, za którymi kiedyś nie przepadałam. Dziś chciałam wam zaprezentować jedno z takich produktów - avocado. Niedawno odkryłam jak pyszne jest dojrzałe avocado. Ogromnie zasmakowałam w tym delikatnym miąższu o orzechowym aromacie i melonowym posmaku ( przynajmniej ja czuje tam smak melona :D ). Ta zmiana smakowa bardzo mnie cieszy. Nie dość, że smaczne , to jeszcze mega zdrowe !!
Wariacja rzeczy w których można zastosować avocado jest wręcz nieograniczona, od postaci surowej, poprzez różne pasty, sałatki aż po chłodnik czy smoothie...Aż trudno wybrać. Osobiście najczęsciej jadam avocado w formie smarowidła do chleba, z plasterkiem wędzonego łososia, kroplą cytryny i szczyptą pieprzu...mmm...pychota. Avocado ma w sobie: błonnik, węglowdany, nienasycone kwasy tłuszczowe, które są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu i muszą byc dostarczne wraz z pożywieniem. Z kazdym kolejnym kęsem zajadamy sie witaminami A, E, C, D, z grupy B, PP, K. A na dokładke mamy jeszcze potas, wpań i żelazo. Czyli wszystko co nam potrzebne dla zdrowia i urody:) Zachęcam wszystkich do rozpoczęcia przygody z avocado!!! Smacznego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...