Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 czerwca 2014

Biorę udział w rozdaniu !!!!!

Witajcie!!!

Przeprowadzka i zmiana pracy w tym samym mniej więcej czasie potrafi skutecznie ograniczyć aktywność hobbystyczną jaką jest prowadzenie bloga. Ale małymi kroczkami zamierzam powrócić. Kilka nowości czeka z niecierpliwością na publiczny występ:D

Przeglądając sferę blogową w poszukiwaniu ciekawych komentarzy naturalnych kremów do pielęgnacji twarzy ( mój ukochany lekki krem brzozowy SYLVECO niedługo zakończy swój żywot ) trafiłam na intrygujące rozdanie. Nigdy wcześniej nie brałam udziału w żadnych rozdaniach wychodząc z założenia, że pewnie i tak nic nie wygram. Tym razem jednak produkt do wygrania tak mnie zaciekawił, że postanowiłam zaryzykować. Jak wiecie uwielbiam miód, nie wyobrażam sobie zimy bez tego "leku" w mojej kuchni i łazience. Więc kiedy mam szanse na wygranie kosmetyków z tym składnikiem, nie mogę przejść obojętnie.

Zapraszam na ciekawy blog klik http://www.siouxie.pl/ z wieloma profesjonalnymi recenzjami kosmetyków oraz na rozdanie :

http://www.siouxie.pl/2014/06/bzzzzz-czyli-wygraj-luksusowe-kosmetyki.html

Każdy ma szansę, zostało jeszcze trochę czasu!!! :)

Trzymajcie za mnie kciuki...kto wie...może choć raz uda mi się coś wygrać , hihihih...:D

Pozdrawiam cieplutko,
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...