Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 czerwca 2014

Wishlist # 1

Hej Kochani :):):)


To był dość intensywny dzień, który zaowocował sporym bólem głowy :( więc w celu rozweselenia się postanowiłam stworzyć swoją pierwszą wishlist .

Oto ona:



1. Kindle Paperwhite - moje absolutne marzenie!! Uwielbiam czytać, ale zwłaszcza teraz po przeprowadzce nie za bardzo mam i środki i miejsce aby nabywać i gromadzić kolejne książki. Tak więc Kindle jest moją nadzieją na pozostanie na bieżąco z nowościami wydawniczymi. Jest to niestety dość kosztowny nabytek, ale wiem, że pewnego pięknego dnia ja i on poznamy się bliżej :D

2. Dzianinowa marynarka na podszewce najlepiej w kolorze jasnego szarego. Obowiązkowa do pracy, pasująca do większości rzeczy w szafie, wygodna. Az dziw, że jeszcze jej nie posiadam. Nie mogę znaleźć takie marynarki, która by mi w 100% odpowiadała. Albo cena nie ta, albo kolor nie ten, albo fason nie ten. Uff, nie poddaje się jednak i szukam dalej.

3. Sarah Wilson - Rzucam Cukier - ostatnia deska ratunku i kolejna próba porzucenia mojego uzależnienia na słodkie !! Liczę na ciekawe pomysły, podpowiedzi i wskazówki co zrobić aby wytrwać !

4. Sok z pokrzywy - czuję, że potrzebuje wzmocnić organizm, oczyścić. Myślę, że sok z pokrzywy będzie do tego odpowiednim środkiem. Któraś z was stosował już taki sok? Jakie są wasze odczucia? Polecacie?

5. Green Pharmacy - masło do ciała Róża piżmowa i zielona herbata - uwielbiam zapach róży a do tego masło to cieszy się pozytywnymi opiniami i ma przyjazną cenę. Czegóż chcieć więcej?

6. Kolczyki z YES - zakochałam się, notorycznie wyłapuję je wzrokiem przechodząc obok sklepu YES. Powiedzcie same...czyż nie są piękne?

7. Sylveco - balsam myjący do włosów z betuliną - lubię produkty tej firmy. Szukam dobrego szamponu, z ciekawością przetestuję tą nowość.

I to już cała lista. Co o niej sądzicie? Stosowałyście lub macie któreś z tych produktów? Możecie je polecić?

Pozdrawiam cieplutko,
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...