Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 maja 2015

Phenome - Green Tea Refreshing bath & shower gel

WItajcie!!!

Mam nadzieje, że spędzacie miło weekend. Ja się relaksuję, odpoczywam i ładuję baterie na nowy tydzień.

Dziś chciałam zaprezentować Wam produkt, dzięki któremu mam nie tylko oczyszczoną i nawilżoną skórę ale również zrelaksowany umysł / jeśli można tak to określić :) /


Żel pod prysznic i do kąpieli z firmy Phenome
jest moim pierwszym kontaktem z tą marką. Oczywiście słyszałam wcześniej pozytywne opinie na temat tej firmy, o jej misji, świetnych składach produktów i ogólnie dobrym działaniu ich kosmetyków. Są to jednak kosmetyki dość drogie i z dość trudnym dostępem do nich / przynajmniej dla mnie /
Bardzo się ucieszyłam kiedy znalazłam ich produkt w upominkach ze Spotkania Blogerek w Londynie. Byłam bardzo ciekawa tego żelu i wręcz nie mogłam się doczekać na jego testowanie. Ponieważ jednak miałam dość sporo żeli pod prysznic, musiał poczekać na swoją kolej.


Żel o konsystencji przypominającej bardziej olejek gości pod moim prysznicem już ok 3 tygodni. I uwielbiam go!!! Jest w nim wszystko to czego oczekuję od porządnego żelu pod prysznic.
Wspaniały zapach przypominający wodę toaletową Elizabeth Arden Green Tea, a więc świeży, pozytywny, oczyszczający, lekki.
Z założenia i tytułu jest to produkt który powinien nas obudzić i orzeźwić pod prysznicem, na mnie jednak działa wyciszając i uspokajająca :) I to w nim bardzo lubię.


Ekonomiczność - wystarczą dwie pompki aby umyć cale ciało czy to przy użyciu rąk, czy z pomocą gąbki. Żel na gąbce przyzwoicie się pieni natomiast aplikowany ręką zmienia się przy kontakcie z wilgotną skórą w przyjemną mleczną emulsję, którą bardzo łatwo rozprowadzi na całym ciele. Tak niewielka ilość produkt sprawia, że mam jeszcze 2/3 buteleczki, co bardzo mnie cieszy :)
Działanie - produkt fenomenalnie oczyszcza i nawilża skórę. Nie ma uczucia żadnego wysuszenia, ściągnięcia. Skóra jest miękka, delikatna i nawilżona.
Opakowanie - buteleczka z pompką przy tak lejącej konsystencji sprawdza się idealnie. Bardzo łatwo wydobyć właściwą ilość produktu, bez rozlewania żelu dookoła, bez marnotrawstwa, bez bałaganu.

W tym produkcie widzę jedną jedyną wadę. A mianowicie cena. Jak na żel pod prysznic jest dość wysoka; 60.oo PLN za 250 ml to sporo.
Jednak jestem tak pozytywnie zaskoczona tym produktem; jego działanie ( zwłaszcza poczucie relaksu nie tylko ciała ale i umysłu ) jest na tyle fenomenalne, że poważnie rozważam ponowny zakup.

Produkt można kupić w:
- Polsce w sklepach Phenome oraz on line tutaj.
- UK w sklepie internetowym EcoEuphoria tutaj.

Dzięki temu produktowi jestem coraz bardziej ciekawa innych kosmetyków marki Phenome.
Znacie ta markę? Polecacie coś?

Trzymajcie się cieplutko:)
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...