Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 maja 2012

Projekt Denko # 1

Witajcie,


Moje ulubione tematy filmików na youtube to zazwyczaj: ulubieńcy miesiąca, what`s in my bag oraz właśnie projekt denko. Projekt denko lubię chyba najbardziej, min za to, że dziewczyny omawiające produkty, których opakowania skończyły, dają im najbardziej obiektywną ocenę. Rozpoczynając więc przygodę z blogiem, nie mogłam nie zacząć właśnie od Projektu Denko :)


Na pierwszy ogień idą:




- OPTIMALS, Matte Touch Day Gel-Cream, Oriflame ( poj. 50 ml ) - bardzo, bardzo dobry krem. Ukoił moją skóre, pomógł załagodzić i ograniczyć pojawianie się niechcianych "niespodzianek". Przyjemny, ładny, lekko ogórkowy zapach. Sprawdzał się pod makijaż, dość dobrze nawilżał. Moja cera jest cerą mieszaną, a ten krem naprawdę dobrze się sprawdził. Zużyłam go do ostatniej "kropli", co zdarza mi się dość rzadko. Więc już to świadczy o tym jak bardzo lubię ten krem. Na pewno kupie ponownie, czekam tylko na promocje w katalogu Oriflame.
Cena: nie pamiętam dokładnie, coś ponad 30 zł. W promocji ok 10 zł mniej.
Następca: Daily Care & UV Protection Day Face Cream, Noni Care  ( poj. 50 ml ) - dziś pierwszy test ! :)
Cena: 17,90 zł


- Clean Sensation 48h anti-perspirant, Garnier Mineral ( poj. 50 ml ) - średni, nie byłam z niego zadowolona. Dla mnie słaba skuteczność, uczucie świeżości mijało dość szybko. Jedyny plus to ładny, świeży zapach. Nie kupie ponownie.
Cena : w promocji ok 8 zł
Następca: Action Control 48h anti-perspirant, Garnier Mineral ( poj. 50 ml ) - miałam go już kilka razy, zdecydowanie najlepszy z całej serii Garnier Mineral. ładny zapach, szybko schnie na skórze, długo daje uczucie świeżości.
Cena: ok 9-10 zł


- Dream Satin Liquid podkład w płynie, Maybelline ( poj. 30 ml ) - bardzo dobry, lekki, dający średnie krycie podkład. Kolor ( w moim przypadku najjaśniejszy 010 Ivory ) dobrze dopasowuje się do koloru cery. Przyjemny w użyciu. Na mojej mieszanej cerze dość trwały, świecenie po wcześniejszym przypudrowaniu  po kilku godzinach. Jedyna wada jaka przychodzi mi do głowy to ekonomiczność użytkowania. Na dnie buteleczki zostało jeszcze dość dużo produktu ale pompka już nie pobiera podkładu :( Ogólnie godny polecenia produkt !
Cena: w promocji 23 zł
Następca: poszukiwany, chwilowo korzystam z próbek kilku podkładów. And the winner is - dam Wam znać później :)


- Lakier do włosów, Timotei - nareszcie produkt zużyłam !! A trwało to dość dłuuuugo ! Nie kupie ponownie. Lakier słabo utrwala, włosy co prawda nie są sklejone, ale też nie widać działania lakieru.
Cena: kupiony tak dawno temu, że niestety nie pamiętam :(
Następca: chwilowo brak. Lakieru używam dość rzadko więc nie mam pilnej potrzeby zakupu kolejnego opakowania.


- Deep Cleansing & Purifying Mask, głęboko oczyszczająca maseczka do twarzy, Noni Care  - jedna z najlepszych maseczek jakich używałam. Nie jestem maseczko-maniaczką, jednak raz na jakiś czas skusze się na saszetkę maseczki. Ta ma przyjemny zapach, łatwo się aplikuje, nie spływa z twarzy, dość łatwo się zmywa, no i przede wszystkim dobrze oczyszcza cerę. Wiadomo, nie oczyści cery tak jak oczyszczanie mechaniczne, niemniej jednak skóra jest odświeżona, jasna, zmatowiona. Maseczka przyjemna w stosowaniu, polubiłam, polecam.
Cena: ok 2-3 zł, starcza na 3 użycia.
Następca: kolejna saszetka tego produktu :)


- Perfumy Kate, Kate Moss ( poj. 100 ml ) - zdecydowanie największy smutek spowodowany zużyciem produktu. Uwielbiam ten zapach! To są moje perfumy! Zapach kwiatowy, różany, przepięknie rozwijający się wraz z upływem czasu, trwały. Mega kobiecy !Wg mnie bardziej intensywny w ciepłe dni. Na pewno kupie ponownie !!!
Cena: w drogerii internetowej ok 100 zł za 100 ml.
Następca: Niestety już nie Kate Moss, ale tez miły dla mnie zapach. Woda perfumowana RARE GOLD, AVON.


I to już wszystkie produkty jakie zużyłam w ostatatnim czasie. Kolekcjonowanie kolejnych pustych opakowań czas zacząć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...