Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 lipca 2015

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector - błyszczyk idealny

Witajcie!

Mam swoją kosmetyczną listę marzeń :) Długąąąąą listę :) Starczy jej na kilka ładnych lat! Tym większą radość sprawia mi możliwość skreślania kolejnych pozycji. Dziś właśnie o jednym z moich kosmetycznych marzeń :)

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector w kolorze 02 to taka moja zachcianka. Zawsze byłam ciekawa o co tyle szumu. Wszędzie tylko ochy i achy!! Długo rozważałam możliwość zakupu. Nie dość, że produkt do tanich nie należy to jeszcze ma "błyszczykową" formą, za którą ja osobiście nie przepadam.
Niestety jednak ja już tak mam, że jak mi coś wpadnie w oko to chodzę dookoła tego tak długo aż: 1* przejdzie mi ochota na dany produkt; 2* kupię go.



Kiedy więc buszowałam po jednym z internetowych sklepów z produktami kosmetycznymi i natrafiłam na promocję wiedziałam, że to jest ten moment! Wystarczyło jedno "kliknięcie" i Clarins Instant Light Natural Lip Perfector wylądował w koszyku. Kilka dni temu paczuszka szczęśliwie dotarła a ja z radością zabrałam się za testy:)

Błyszczyk /ja go tak przynajmniej nazwę/ przede wszystkim pachnie. Apetyczny, budyniowo-waniliowo aromat daje się poczuć już w momencie otwarcia pudełeczka. Na ustach utrzymuje się jeszcze sporą chwilę po aplikacji. Delikatny brzoskwiniowy kolor w pierwszej chwili nadaje tylko połysk ustom, ale po kilkunastu minutach kolor staje się wyraźniejszy i da się zauważyć subtelny cień koloru. Przepięknie rozświetla twarz, dodając jej blasku. Nigdy nie podejrzewałam, że błyszczyk potrafi aż tak wpłynąć na wygląd całej twarzy. Jestem zachwycona.



A teraz najciekawsze! Błyszczyk słynie ze swoich właściwości pielęgnacyjnych. Potwierdzam to w 100%. Już kilka chwil po pierwszej aplikacji można odczuć natychmiastowe wygładzenie ust. Usta są nawilżone, miękkie, gładkie. Nawet kiedy błyszczyk zostanie "zjedzony" /co nie zdarza się zbyt szybko, bo błyszczyk trzyma się ust zadziwiająco dobrze/ nasze usta nadal są wypielęgnowane.



Jestem szczerze zachwycona tym błyszczykiem. Nie potrafię znaleźć żadnej wady, poza może ceną :) Na pewno kupię ponownie inny kolor. Ale cierpliwie poczekam na kolejną promocję cenową.

Dla zainteresowanych błyszczyk zakupiłam na stronie www.allbeauty.com tutaj.

Trzymajcie się cieplutko!
Ania


8 komentarzy:

  1. Kusisz :) chyba się kiedyś skuszę 😊 a próbowałaś tych z Catrice które mają być dupes tego 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o nich słyszałam, ale niestety zawsze były wykupione u mnie w drogerii :( Może teraz jak bede w PL to uda mi się trafić :)
      Ale Clarins jestem absolutnie zachwycona:) Słyszałam jeszcze o fajnym olejki do ust z Clarins, ale ponoć limitowanka i już nie dostępna :(

      Usuń
  2. Kusisz :) chyba się kiedyś skuszę 😊 a próbowałaś tych z Catrice które mają być dupes tego 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi mieć nieziemski ten zapach *.*
    Zapraszam do mnie, już jutro rusza naprawdę konkretne rozdanie :D KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten produkt zużyłam już jedną miniaturkę i pełnowymiarowe opakowanie też już się chyli ku końcowi :) uwielbiam zapach i to jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zakochana w tym produkcie:) Kolejne opakowanie już zakupione. Błyszczyk jest obłędny :)

      Usuń
  5. 27 yr old Project Manager Rheta Marquis, hailing from Port Hawkesbury enjoys watching movies like Class Act and Shooting. Took a trip to Mana Pools National Park and drives a Fox. kliknij

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...