Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 sierpnia 2015

Pielęgnacja ust - odżywcza pomadka peeling Sylveco

Witajcie!!

Moje usta od zawsze były szorstkie, często wysuszone, popękane, do tego z natury posiadają sporo drobnych zmarszczek. Nie sprzyjało to ich urodzie :(
Pomadki ochronne owszem pomagały ale tylko chwilowo i pobieżnie. Swego czasu hitem był balsam do ust z Nuxe. Chyba każdy kto choć trochę śledzi kosmetyczny świat blogowy słyszał o tym produkcie. Niestety kosztuje on nie mało jak na produkt do ust i jakoś nigdy nie było mi z nim po drodze. Tym bardziej ucieszyłam się kiedy nasza rodzima firma Sylveco wypuściła na rynek odżywczą pomadkę peeling do ust. Pewnie jestem ostatnią osobą która zaczęła uzywać tej pomadki ale niestety sklepiki zielarskie w moim rodzinnym mieście są dość słabo zaopatrzone. Moja mama musiała mi zamówić tą pomadkę. Nastepnym razem poprostu zamówię ze strony producenta z dostawą do UK :)


Ale wracając do tematu. Pomadka to twardy sztyft z zatopionymi kryształkami cukru trzcinowego. Bogaty w oleje oraz odżywcze masła faktycznie wygładza i pielęgnuje usta.

INCI:Olej sojowy, Wosk pszczeli, Cukier trzcinowy, Lanolina, Olej z wiesiołka, Wosk carnauba, Masło kakaowe, Masło karite (Shea), Betulina, Olejek z gorzkich migdałów


Zazwyczaj nakładam pomadkę na noc i rano budzę się z miękkimi, gładkimi ustami. Czasami również będąc w domu w ciągu dnia używam tego sztyftu profilaktycznie. Drobinki cukru są wyczuwalne i pozostają na ustach dość długi czas, sprawiając, że pomadka jest słodka :)

Wydajność tej pomadki jest ogromna, używam jej prawie codziennie od 3 tygodni a ledwo widać jakiekolwiek zużycie. Podejrzewam, że kolejny peeling do ust / tym razem z Lush / poczeka sobie w kolejce dość długo :)

.

Do kupienia na stronie producenta tutaj.

You can buy it here . They also send order abroad :)


A wy jakie polecacie produkty do pielęgnacji ust?

Trzymajcie się cieplutko:)
Ania

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...