Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 16 września 2014

Lakierowy zawrót głowy !

Witajcie!!!

Zaczynam podejrzewać siebie o poważne lakierowe uzależnienie. Moja kolekcja lakierów do paznokci niepokojąco się rozrasta. Najgorsze w tym wszystkim jednak jest to, że wciąż mi mało!!!

Dziś tylko mały wstęp do późniejszych bardziej szczegółowych recenzji na temat lakierów, które wczoraj trafiły do mojej kolekcji. Mowa o lakierach do paznokci AVON GEL FINISH. Cieszą się one bardzo dobrymi opiniami na blogach zarówno pod kątem trwałości, jakości wykończenia, aplikacji oraz czasu schnięcia. Kiedy więc w najnowszym katalogu AVON znalazłam te lakiery w promocji 2 za 17,98 zł, postanowiłam nabyć komplet lakierów. Zamiast dwóch kupiłam cztery. Po prostu nie mogłam zdecydować się na kolory. Wszystkie mi się podobały, i te jasne i te ciemne i te wakacyjne i czerwienie ...jednym słowem, wzięłabym wszystkie!!

Kolory które ostatecznie trafiły do mnie to:
- Dazzle Pink - śliczny delikatny róż przełamany odcieniem brzoskwini wraz z migoczącymi drobinkami.
- Barley There - klasyczny nude, wpadający w beż; jestem ciekawa jak ten kolor będzie wyglądał na moich dłoniach. Mam nadzieje, że się polubimy.
- Lavender Sky - cudowny lawendowy fiolet, nie mogę od niego oderwać wzroku. Nie miałam jeszcze takiego koloru, więc tu również jest ekscytująca niepewność - będzie pasował czy nie?! :)
- Mauvelous - ten kolor oczarował mnie od pierwszego spojrzenia. Prześliczny przydymiony wrzos, idealny na jesień.


Z niecierpliwością czekam na weekend, kiedy to będę miała wolny czas aby nacieszyć się swoimi nowymi zdobyczami. Powiedzcie same...czyż te kolory nie są cudowne??!!!


Napiszcie mi koniecznie, który kolor wam się najbardziej podoba i czy miałyście już styczność z tymi lakierami? Co o nich sądzicie?

Trzymajcie się cieplutko i w zdrowiu... ja już pierwsze i ostatnie przeziębienie mam już prawie za sobą :)

Ania

4 komentarze:

  1. ja zamowiłam sobie kolor sheer love i jutro przywędruje do mnie. jestem go niezmiernie ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się nad tym odcieniem zastanawiałam, ale wydawał mi się bardzo podobny do ESSIE masemoiselle, więc ostatecznie zdecydowałam się na odrobinę bardziej widoczny kolor. Koniecznie daj znać ja Sheer love Ci cię spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Barley There chyba najmniej mi się podoba a Mauvelous najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten przydymiony wrzos do mnid najbardziej przemawia:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...